Zestaw Startowy Łowcy
Poczuj się jak prawdziwy łowca w tej wyjątkowej grze z realistycznym, zachwycającym otwartym światem, regularnie aktualizowanej we współpracy ze społecznością. Poluj w pojedynkę lub wspólnie z nawet siedmiorgiem znajomych (lub nieznajomych!) w trybie gry wieloosobowej online.