Hunting Starter Bundle
Bu gerçekçi ve nefes kesici açık dünyada avının peşine düşerken eşsiz atmosferin tadını çıkar. Oyun, topluluğun fikirleri dikkate alınarak sürekli güncelleniyor. İster tek başına avlan istersen çevrimiçi çok oyunculu modda en fazla 7 arkadaşından (veya yabancılardan!) oluşan ekiplere katıl.