Thief: Master Thief Edition
Garrett, the Master Thief, steps out of the shadows into the City. In this treacherous place, where the Baron’s Watch spreads a rising tide of fear and oppression, his skills are the only things he can trust. Even the most cautious citizens and their best-guarded possessions are not safe from his reach.