Time Space Rebuild
In "Time Space Rebuild", human civilization stands on the brink of destruction. You will become a time-traveling hero, embarking on a journey to save the world while encountering and bonding with women of vastly different appearances and personalities.
"Time Space Rebuild" is a sci-fi adventure set in an alternate universe, with "romantic simulation" and "narrative-driven adventure" .
If tomorrow were doomsday, would you save the world or spend your last moments with a loved one?
Hundreds endings. Every choice shapes the story, making each player’s journey unique with hidden content to discover.
A fictional world offers endless possibilities. Experience epic romance and thrilling adventure, crafting your own epic tale.
Rich interactive content—exploration, combat, and collection—delivers ultimate satisfaction and immersion. The adventure never ends.
Five distinct heroines—cool, elegant, charming, romantic, and seductive—accompany you across different eras and cultures.