Yes
Yes, the player community is extremely important to us and can be considered an indispensable part of the development process. We aim to understand clearly through the community which features need to be introduced and how we can further improve the game for players. We have seen many games shine at first but later fail to adjust in a timely manner based on the feedback from their player base. Our goal is to remain open and transparent throughout the development process and listen humbly to the ideas from the player community. In-game access links will be provided.
3.Does your product sell items that can be used within gameplay (such as additional content, items, or currency)?
Yes, players can purchase virtual currency to support their favorite female characters and unlock additional content that is unrelated to the main game.
Players can experience the complete main storyline without the need for in-app purchases.