Tiny Terraces
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Tiny Terraces is an idle-farming game, where you can watch tiny guys do different tasks around the terrace as you work on things outside the game.
Plant crops and watch as the tiny guys manage the garden plots by watering, weeding, and harvesting.
Use certain crops and tiny guy parts to craft more tiny guys to help manage the terrace.