While the current content is great, I'd like to utilize Early Access to expand the amount of content and the depth of progression within the game, as well as address any existing bugs.
More content in general. More processing of base plant products, more decorations, and more polish to the overall gameplay. And best of all, more types of Fellas.
I already take into consideration ideas people bring up in comments across my social media posts, so I will continue to do that.