Titan Quest II Soundtrack
The soundtrack, crafted by in‑house audio director/composer Bastian Kieslinger (with vocal talent from Greek soprano Aphrodite Patoulidou), combines an orchestral soundscape with traditional Greek instrumentation and authentic ancient lyrics.
This is an Early Access version and will be update during the early access phase of the game.