Titan Quest II
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Change fate in this action RPG inspired by Greek mythology!
Return to the classic mythology-inspired setting of Titan Quest and go toe-to-toe with legendary monsters as you journey across a fantastical reimagining of ancient Greece.
Nemesis, Goddess of Retribution, is out of control. She is corrupting the Threads of Fate and condemning all those who oppose her to eternal punishment - including you. Take up your weapon, fight alongside gods, and change fate itself in order to stop Nemesis, free those she’s punished, and weave your own epic tale.
From the creators of SpellForce 3 comes a handcrafted action RPG for a new generation of mythical heroes.
Embark on an adventure worthy of the epics that takes you from picturesque beaches, to serene Greek temples, to ruins haunted by shades of the dead, to places where no mortal has ever ventured, including the mysterious realm of the Moirai themselves and beyond.
Battle classic creatures from Greek myth and the original Titan Quest, including ichthians, centaurs, gryphons, hippokampoi and cyclopes, and prove that the age of heroes is far from over.
Titan Quest II features a unique handcrafted campaign focused on exploration, and the world is full of mysteries and secrets to discover. Legendary monsters lurk in hidden groves, strange artifacts still carry magic from bygone ages, and you never know when you will end up face-to-face with a god. Every ruin holds a secret, every statue a story.
Visit memorable towns full of life and intrigue. The conversations you engage in and the items you find along your journey can lead to surprising discoveries. This is your adventure.
As your journey progresses you will unlock powerful abilities and wield epic weapons, but the enemies you face are far from defenseless - dodge and counter their attacks, then overwhelm them with a well-timed flurry of blows.
Rituals allow you to control the game’s difficulty, while deep character customization systems ensure that there’s always a good reason to replay.
Flexible character system: In Titan Quest II, you are in control of your own fate. Form your own class by combining two masteries. Build your character around the strengths and weakness of both masteries, exploring different combinations of skill modifiers, attributes, and items to create your own hybrid class and find your favorite playstyle. Grow your powers from those of a young mortal to a hero to rival the gods themselves!
Meaningful loot: Every item serves a function, and every character class has many options when it comes to finding the perfect equipment.