Titan Quest II Soundtrack
Lydsporet, der er lavet af vores egen lydinstruktør/komponist Bastian Kieslinger (med sangstemme fra græske sopransanger Aphrodite Paloulidou), kombinerer et orkestralt lydlandskab med traditionel græsk instrumentering og autentiske sangtekster fra oldtiden.