Titan Quest II Soundtrack
Ścieżka dźwiękowa stworzona przez naszego głównego reżysera dźwięku i kompozytora Bastiana Kieslingera (z udziałem greckiej sopranistki Aphrodite Patoulidou) łączy w sobie rozmach klasycznej instrumentacji z tradycyjną muzyką i tekstami rodem z Hellady.