Titan Quest II Soundtrack
Kurum içi ses yönetmeni/besteci Bastian Kieslinger (ve vokalleriyle destek olan yetenekli Yunan soprano Aphrodite Patoulidou) imzalı oyun müzikleri, orkestra eserlerini geleneksel Yunan enstrümanları ve gerçek kadim şarkı sözleriyle birleştiriyor.