Trivia Murder Party 3
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Will you escape Camp Mass Acres or become another ghost story told around the campfire?
For the first time in Jackbox history, Trivia Murder Party 3 will have online matchmaking to play with old friends and new! So grab some marshmallows, start a cozy campfire, and compete for your life in groups of up to eight players.
Trivia Murder Party 3 offers more trivia questions than Trivia Murder Party or Trivia Murder Party 2! [REDACTED] has also been cooking up some exciting new ways to punish players at his summer camp with new Killing Floor minigames, as well as revamped and refreshed minigames from previous entries in the series.