Twins of the Sun
Da en mystisk skikkelse kidnapper deres lillesøster, drager tvillingerne ud gennem vilde egne—fro­dige jungler, hjemsøgte miner og gamle templer. Twins of the Sun er et farverigt eventyr om samarbejde, mod og familie. Spil alene eller i lokal co‑op for 2 spillere og afslør junglens mørkeste hemmeligheder.