Twins of the Sun
Apabila sosok misteri menculik adik perempuan mereka, pasangan kembar merentas tanah liar—hutan tebal, lombong berhantu dan kuil purba. Twins of the Sun ialah pengembaraan bertenaga tentang kerjasama, keberanian dan keluarga. Main secara solo atau berdua dalam co‑op tempatan untuk membongkar rahsia tergelap hutan.