Twins of the Sun
Gizemli bir figür küçük kız kardeşlerini kaçırdığında, ikizler gür ormanlar, lanetli madenler ve antik tapınaklarla dolu vahşi topraklara adım atar. Twins of the Sun, işbirliği, cesaret ve aile hakkında canlı bir macera. Tek başına oyna veya 2 kişilik yerel co‑op ile ormanın en karanlık sırlarını açığa çıkar.