Twins of the Sun: Legacy Edition
Sertai kembar dan adik bongsu mereka dalam pengembaraan pantas, hebat, dan penuh aksi.
Bermain secara solo atau bekerjasama dalam co-op tempatan 2 pemain, hadapi musuh yang kuat, dan bentuk cerita baharu yang menarik.
Mulakan perjalanan yang tidak dapat dilupakan melalui tanah liar, hutan rimbun, lombong berhantu, dan kuil purba. Sertai wira kembar ini semasa mereka berusaha menyelamatkan adik perempuan mereka yang diculik, dan kawal adik bongsu yang, dengan pandangan polos dan tubuh kecilnya, menyembunyikan semangat yang hebat dan tidak boleh dihentikan. Pantas, berani, dan bersenjata dengan senjata unik, dia bersedia membuktikan bahawa dia mampu berdiri sendiri.