Twins of the Sun: Legacy Edition
İkizler ve en küçük kardeşleriyle hızlı, heyecan dolu ve aksiyonla dolu bir maceraya katılın.
Tek başınıza oynayın veya 2 oyunculu yerel kooperatifte takım kurun, güçlü düşmanlarla yüzleşin ve yepyeni bir hikaye oluşturun.