Twins of the Sun: Master Collection
Dwoje rodzeństwa. Jedna misja. Porwana siostra do uratowania. Ta kolorowa gra akcji łączy szybką walkę typu hack-and-slash z historią o odwadze, pracy zespołowej i rodzinie. Eksploruj 25 ręcznie wykonanych etapów, przełączaj się między bliźniakami lub graj w lokalnym trybie kooperacji i zmierz się z niezapomnianymi przeciwnikami i epickimi bossami w tętniącym życiem, przyjaznym dla całej rodziny świecie.
Dodatek DLC rozszerza przygodę o tryb wyzwań i arenę, wprowadzając trudniejsze próby i niekończące się fale wrogów. Graj solo lub z przyjacielem w lokalnym trybie współpracy, wykorzystując swoje umiejętności do granic możliwości i walcząc o przetrwanie.