Twins of the Sun: Master Collection
İkizlerle birlikte kurtarma macerasına katılın ve Battle Arena'da becerilerinizi sınayın!
İki kardeş. Tek bir görev. Kaçırılan kız kardeşi kurtarmak. Bu renkli aksiyon-macera oyunu, hızlı tempolu hack-and-slash dövüşlerini cesaret, takım çalışması ve aile hakkında bir hikayeyle harmanlıyor. 25 el yapımı aşamayı keşfedin, ikizler arasında geçiş yapın veya yerel kooperatif modunda oynayın ve canlı, aile dostu bir dünyada unutulmaz düşmanlar ve destansı patronlarla yüzleşin.
DLC, Zorlu Mod ve Arena ile macerayı genişleterek daha zorlu denemeler ve sonsuz düşman dalgaları sunuyor. Yeteneklerinizi sınırlarına kadar zorlayarak hayatta kalmak için mücadele ederken tek başınıza veya yerel kooperatif modunda bir arkadaşınızla oynayın.