Ultros
ULTROS, içerisinde kadim bir iblisi barındıran Sarcophagus'da mahsur kalmış olarak uyandığın psikedelik bir metroidvania oyunudur. Çıkışı olmayan bir kara deliğin içerisinde Sarcophagus'u keşfetmeli, gezegenin yerlileriyle tanışmalı ve görevinin ne olduğunu anlamalısın.
ULTROS, çeşitli birçok yaşam formunun bir arada bulunduğu devasa bir diyarda geçiyor. Bilim kurgu türünden ilham alan ULTROS, Hotline Miami'deki çalışmalarıyla tanınan El Huervo'nun sıra dışı sanatsal tasarımı ile Ratvader adıyla tanınan Oscar Rydelius tarafından bestelenen ve çalınan mistik müzikleri bir araya getiriyor. ULTROS, zengin ve çevresel hikâye anlatımı yoluyla akıl sağlığı, yaşam, ölüm ve karmik döngü temalarını işliyor.
ULTROS'un zengin dünyası, onları aramaya cesaret edecek kadar meraklı olanlar için birçok sır barındırıyor. Döngü tabanlı eşsiz mekanikler sayesinde hikâyenin önemli anlarına geri dönebilirsin. Bu sayede yeni sırları açığa çıkarabilir, haritada yeni bölgeleri ve yetenek ağacında yeni becerileri açabilirsin. ULTROS dünyasını keşfederken kendine özgü dövüş stilini bul ve geliştir. Her döngüyle gerçeğe bir adım daha yaklaşacaksın.