Uncle Chop's Rocket Shop: Deluxe Edition
Come on down to Uncle Chop’s Rocket Shop, for all your roguelite spaceship repair simulation needs! WARNING: Untested genre not suitable for people with tentacles for arms or an aversion to dying horrifically. Side effects include improved reading comprehension under pressure and a furry fetish.