Uncle Chop's Rocket Shop: Deluxe Edition
Uncle Chop's Rocket Shop to superdotykowa symulacja w stylu rogue-lite osadzona na odległej stacji kontroli pojazdów w kosmosie. Zbieraj na czynsz w dziennych cyklach, używając instrukcji w grze, by diagnozować i naprawiać awarie w modułach proceduralnie generowanych statków.