Uncle Chop's Rocket Shop: Deluxe Edition
Uncle Chop's Rocket Shop, uzaydaki bir uzaktan servis istasyonunda geçen rogue-lite, ultra dokunsal bir oyundur. Günlük döngüler sırasında oyun içi kılavuzlarla usulünce üretilen gemilerin modül hatalarını tanımlayarak ve düzelterek periyodik kira ödemeleri için yarışacaksın.