Vampires: Bloodlord Rising - Companion Edition
Lad dig ikke narre af nogen på din vej til Sangavia! Companion Edition indeholder den omhyggeligt sammensatte officielle følgesvend med tips, vejledninger og baggrundsinformation om Vampires: Bloodlord Rising.