Vampires: Bloodlord Rising - Companion Edition
Nie zagub się w drodze do Sangavii! Edycja Oficjalne Kompendium zawiera grę Vampires: Bloodlord Rising oraz starannie przygotowane Oficjalne Kompendium Gry z poradami, wskazówkami i informacjami fabularnymi dotyczącymi Vampires: Bloodlord Rising.