Vampires: Bloodlord Rising - Moonweaver's Edition
Træd ind i Sangavias verden med stil med den eksklusive DLC Moonweaver’s Pack, som indeholder et specialdesignet outfit til Dragos, der er tilgængeligt for både jæger- og aristocrat-former.