Vampires: Bloodlord Rising - Moonweaver's Edition
Wejdź do świata Sangavii w wielkim stylu z grą Vampires: Bloodlord Rising oraz ekskluzywnym dodatkiem DLC Moonweaver’s Pack, który zawiera unikalny strój dla Dragosa, dostępny zarówno w formie łowcy, jak i arystokraty.