Vampires: Bloodlord Rising - Moonweaver's Edition
Dragos için hem avcı hem de aristokrat formlarında mevcut olan özel bir kostüm içeren özel Moonweaver’s Pack DLC'si ile Sangavia dünyasına havalı bir giriş yap.