The Moonweaver's Pack DLC introduces an exclusive custom outfit for Dragos, available for both hunter and aristocrat forms. Featuring silver-threaded fabrics, lunar sigils, and elegant yet deadly detailing, the outfit reflects Dragos’ mastery of shadow and moonlit power. Roam the dark lands of Sangavia in style with this unique clothing accessory.