DLC'en Moonweaver's Pack introducerer et specialdesignet outfit til Dragos, der er tilgængeligt for både jæger- og aristocrat-former. Outfittet, udsmykket med sølvtrådede mønstre, månesymboler og elegante, men dødbringende detaljer, afspejler Dragos' magt over skygger og måneskin. Udforsk Sangavias mørke lande med stil – med denne unikke beklædningsgenstand.