Moonweaver's Pack DLC'si, Dragos için hem avcı hem de aristokrat formlarında mevcut olan özel bir kostümü oyuna ekliyor. Gümüş iplikle işlenmiş kumaşlara, ay mühürlerine ve şık ama ölümcül detaylara sahip bu kostüm, Dragos'un gölge ve ay ışığı gücündeki ustalığını yansıtır. Bu eşsiz giysi aksesuarıyla Sangavia'nın karanlık topraklarıda havalı bir şekilde dolaş.