Expand your adventure into the dark lands of Sangavia with this carefully crafted Official Companion which holds valuable hints, guides and background information about Vampires: Bloodlord Rising.
Expand your adventure into the dark lands of Sangavia with this carefully crafted Official Companion which holds valuable hints, guides and background information about Vampires: Bloodlord Rising. Learn about real Vampire myths from around the world and learn how they have shaped the image of vampires in the game.