Wzbogać swoją przygodę w mrocznych zakątkach Sangavii dzięki starannie przygotowanemu Oficjalnemu Kompendium Gry, które zawiera cenne wskazówki, poradniki oraz informacje fabularne dotyczące gry Vampires: Bloodlord Rising. Poznaj prawdziwe wampirze mity z różnych stron świata i dowiedz się, jak wpłynęły one na sposób przedstawienia wampirów w grze.