Vampires: Bloodlord Rising – The Official Cookbook is your culinary field manual for long nights, questionable rituals, and the very practical problem of staying fed while the world around you gets... bitey (or bitten). Inside you’ll find recipes inspired by vampire folklore: dishes said to ward off the night, “bloody” comfort food for the faithful, full-on vampire dinners for special occasions, and regional recipes from the lands where legends never really died.
Whether you’re cooking for mortal friends, hungry hunters, or an ambitious Bloodlord with a fragile ego: these meals are designed to be flavorful, atmospheric, and do not actually require a crypt or vampire castle.