Vampires: Bloodlord Rising - Oficjalna Książka Kucharska to kulinarny lektura idealna na długie noce pełne podejrzanych rytuałów, która idealnie rozwiązuje drobnym problem utrzymania się przy życiu, gdy świat dookoła staje się zbyt upiorny. W środku znajdziesz przepisy inspirowane wampirycznym folklorem: dania, które według legend chronią przed ciemnością nocy, „krwiste” potrawy dla wiernych, pełnoprawne wampirze uczty na specjalne okazje oraz regionalne receptury z krain, w których legendy nigdy tak naprawdę nie umarły.
Niezależnie od tego, czy gotujesz dla swoich śmiertelnych przyjaciół, głodnych inkwizytorów, czy ambitnego Bloodlorda o kruchym ego. Te potrawy zostały zaprojektowane tak, by były pełne smaku, klimatyczne i wcale nie wymagały posiadania krypty ani wampirzego zamku.