Vampires: Bloodlord Rising - Resmî Yemek Kitabı, uzun geceler, şüpheli ritüeller ve çevrendeki dünya biraz... Isırgan (ya da ısırılmış) hâle gelirken aç kalmamak gibi çok gerçekçi bir problem için mutfak el kitabındır. İçinde vampir folklorundan ilham alan tarifler bulacaksın: geceyi uzak tuttuğu söylenen yemekler, sadıklar için "kanlı" geleneksel yiyecekler, özel günler için hazırlanmış eksiksiz vampir yemekleriyle ve efsanelerin hiçbir zaman gerçekten ölmediği toprakların yöresel tarifleri.