Oryginalna ścieżka dźwiękowa do Vampires: Bloodlord Rising łączy 29 starannie skomponowanych utworów w mroczną, wciągającą mozaikę gotyckiego klimatu i narastającego napięcia.
Ciesz się muzyką z Vampires: Bloodlord Rising także poza wyprawami do mrocznych krain Sangavii dzięki ścieżce dźwiękowej dostępnej w wysokiej jakości formacie audio.