Vampires: Bloodlord Rising'in orijinal oyun müzikleri, Titizlikle üretilmiş 29 parçayı gotik ambiyans ve yükselen gerilimden oluşan karanlık, sürükleyici bir dokuya işler.
Yüksek kaliteli ses formatında bağımsız olarak sunulan bu oyun müziği ile Sangavia'nın karanlık diyarlarının dışında bile Vampires: Bloodlord Rising'in müziğinin tadını çıkar.