Vampires: Bloodlord Rising - Ultimate Edition
Den ultimative oplevelse for erfarne vampyrer omfatter alt, hvad Sangavia har at byde på: Eksklusive outfits, det originale soundtrack, en officiel følgesvend og en unik kogebog.