Vampires: Bloodlord Rising - Ultimate Edition
Wersja absolutna gry dla prawdziwych miłośników wampirów obejmuje Vampires: Bloodlord Rising oraz wszystkie dodatki, które Sangavia ma do zaoferowania: ekskluzywne stroje, oryginalną ścieżkę dźwiękową, Oficjalne Kompendium Gry oraz unikalną Książkę Kucharską.