Vampires: Bloodlord Rising - Ultimate Edition
Deneyimli Vampirler için nihai deneyim, Sangavia'nın sunabileceği her şeyi içerir: Özel kıyafetler, Orijinal Oyun Müziği, Resmî Rehber ve eşsiz bir Yemek Kitabı.