Voltage High Society
Explore the vast, interconnected world in true Metroidvania fashion. Unlock new areas, master innovative combat techniques, and solve intriguing puzzles as you acquire a diverse arsenal of weapons and abilities. The power to overcome the island's treacherous challenges lies within you.