Warhammer 40,000: Mechanicus
Imperium'daki en ileri teknoloji ordunun kontrolünü eline al: Adeptus Mechanicus. Bu sıra tabanlı taktik oyununda vereceğin her karar, görevin sonucunu ciddi ölçüde etkileyecek. Omnissiah seni kutsayacak mı?
Imperium'daki en ileri teknoloji ordunun kontrolünü eline al: Adeptus Mechanicus. Sen Magos Dominus Faustinius rolünü üstlenerek yeni keşfedilmiş Necron gezegeni Silva Tenebris'e yapılan keşif seferine önderlik edeceksin. Ekibini özelleştir, kaynakları yönet, çoktan unutulmuş teknolojiyi keşfet ve Tech-Priestlerinin her hareketini kontrol et.
Her kararın, ilerideki görevleri biçimlendirecek ve nihayetinde el yapımı 50 görevde senin liderliğindeki birliklerin kaderini çizecek. Yolunu seçerken dikkatli ol: Imperium'un kaderi sana bağlı.
Et, zayıftır! Grubunu kurarken silahlar, destek eşyaları, Servo-Skull ve başka mekanik güçlendirmelerle Tech-Priestlerini geliştir. Ekibinin disiplinlerini özelleştir, her oynanış için bir takım oluşturmak amacıyla birden çok karakter sınıfından karakter seç.
Xenos pususunun kuvveti karşısındaki yiğitliğini ölçecek stratejik savaşlara gir. Cognition Point kullanarak en güçlü silahlara ve kabiliyetlere erişim sağla, durmak bilmeksizin düşmanının üzerine git. Korkma, Omnissiah cesur olandan yanadır.
Black Library yazarı Ben Counter'ın bu sürükleyici hikâyesi, Adeptus Mechanicus fraksiyonunun eşsiz kişiliğine uyacak şekilde yazılmıştır. Her karakterin kendi kişiliği ve amacı vardır. Benzersiz görsel efektler ve nefes kesici müzik sayesinde gerilimi hisset, bağlılıklarına hayran kal.
Ark Mechanicus'un olan Caestus Metalican'ın geleceğini şekillendirecek ve gerçekten benzersiz bir oynanış için seni alternatif sonlara yönlendirecek zor kararlar al. Fakat dikkatli ol: Her mezarı ne kadar çok keşfedersen o kadar ödül kazanır ancak o kadar da tehlikeye atılırsın.