Zero Sievert 2
ZERO Sievert 2 is a top-down PvE extraction shooter set in the Zakov Exclusion Zone.
Play solo or with friends across procedurally generated maps filled with anomalies, bandits, and mutants.
Move together, cover more ground, and back each other up when things turn south. Every Hunter gains experience in co-op, keeps their own gear and loot, and can pursue their own quests during the same Hunt.
ZERO Sievert 2 sends Hunters across new and returning maps, each with its own threats, landmarks, and opportunities.
Conditions can change a Hunt in an instant. Day turns to night. Fog rolls in. Blizzards cut visibility. Acid rain makes every minute outside riskier, and on some Hunts, special events can block routes, draw factions into open conflict, or pull you into fights you did not start.
Anomalies are one of Zakov’s defining threats, and Hunters learn quickly to test the path ahead with bolts before moving forward. They can be deadly, but they also leave behind crystals valuable enough to draw Hunters back into the Zone.
Relics - new in ZERO Sievert 2 - are powerful objects linked to those same anomalies. Hunters can equip them for passive bonuses, and the most powerful relics can even grant active abilities. Every use pushes a relic closer to destabilisation. Push one too far, and it can trigger a Catastrophic Failure.
Your Hunter develops through four skill paths: Combat, Survival, Recon, and Ingenuity.
Weapon Mastery grows with each weapon class you use, while Map Mastery is earned on each map in Zakov.