Zero Sievert 2
ZERO Sievert 2 will launch in Early Access with two complete locations that will make up the first act of the game. These will include NPCs, main and optional quests.
The game is currently in pre-alpha and we're not ready for a public release yet! You can follow our development diaries and our updates on Youtube and Discord.