Zero Sievert 2
ZERO Sievert 2 to extraction shooter PvE z widokiem z góry, osadzony w Strefie Wykluczenia Zakova.
Graj solo lub z przyjaciółmi na proceduralnie generowanych mapach pełnych anomalii, bandytów i mutantów.
ZERO Sievert 2 wysyła łowców na nowe i znane już mapy, z których każda oferuje inne zagrożenia, punkty orientacyjne i możliwości.
Anomalie to jedno z największych zagrożeń Zakova. Łowcy szybko uczą się badać drogę śrubami przed wykonaniem kroku. Mogą być śmiertelne, ale pozostawiają po sobie kryształy na tyle cenne, by przyciągać śmiałków z powrotem do Strefy.
Relikty – nowość w ZERO Sievert 2 – to potężne obiekty powiązane z anomaliami. Możesz je wyposażyć dla pasywnych bonusów, a najpotężniejsze z nich dają aktywne umiejętności. Pamiętaj jednak: każde użycie przybliża relikt do destabilizacji. Przekroczenie granicy może wywołać Katastrofalną Awarię.
System Mistrzostwa Broni rośnie wraz z używaniem konkretnych klas uzbrojenia, a Mistrzostwo Mapy zdobywasz poznając każdy zakątek Zakova.