Call of the Sea
W 1934 roku, na odległym krańcu południowego Pacyfiku… Norah przepłynęła ocean, podążając za tropem zaginionej ekspedycji swojego męża. Fale zaprowadziły ją na przepyszną, rajską wyspę – bezimienne, zapomniane miejsce, w którym rozsiane są ślady upadłej cywilizacji.
Zapoznaj się z tym urzekającym studium charakteru kobiety, która poszukuje prawdy na temat zaginięcia jej męża oraz swojej prawdziwej tożsamości. Głosu Norze użyczyła Cissy Jones (Firewatch)