Assassin's Creed Mirage – edycja deluxe
Edycja Deluxe zawiera inspirowany grą Prince of Persia strój, skórki dla orła i wierzchowca, broń i nie tylko! Odkryj historię Basima, od jego początków, w których był tylko ulicznym złodziejaszkiem, aż po zostanie mistrzem asasynów w IX-wiecznym Bagdadzie.