Avatar: Frontiers of Pandora
Odkryj epickie cuda Zachodnich Rubieży, niezbadanego dotychczas kontynentu Pandory. Podróżuj przez piękne, a jednocześnie nieprzewidywalne regiony otwartego świata, gdzie nawet chwilowa utrata czujności może okazać się śmiertelnym błędem.
Opanuj precyzyjną walkę tradycyjną bronią Na'vi, w tym łukiem i oszczepem, lub wykorzystaj nabyte wśród ludzi umiejętności obsługi bardziej niszczycielskiej broni, takiej jak karabin szturmowy lub strzelba, aby walczyć z niebezpieczeństwami czyhającymi na Pandorze.